Szeretném felhívni minden idetévedő figyelmét, hogy a történet 18-as besorolás alatt áll, mind az erotika, mind a trágár kifejezések miatt.
Aki ismeri a testvériség világát, az nagyon jól tudja mindezt!:P

Ez ne szegje kedvét senkinek, olvassatok és komizzatok.:P Köszi!:)

2012. június 22., péntek

10. fejezet - Vágyak és félelmek


Sziasztok!
Íme a következő fejezet, ami remélem tetszeni fog nektek.:D
Nagyon várom a komikat!
Jó olvasást mindenkinek!:)


Sokáig beszélgettünk még ezek után Marissával. Megnyugvást keresve kiöntöttem neki a lelkem, ő pedig jó baráthoz hűen meghallgatott, tanácsokkal látott el és biztatott, hogy keressem meg Qhuinnt és tisztázzuk a félreértéseinket. Meg is fogadtam, hogy így teszek, ám előtte szükségem volt egy kis időre, hogy átgondoljam a mondanivalómat, és ezt a legjobban a zuhany alatt állva tehettem meg.
Miután egyedül maradtam, bevonultam a fürdőszobába és jó tíz percig csak áztattam magam. Mikor végeztem, belebújtam a pizsamámban, mert nem állt szándékomban visszajönni a szobámba, ha beszéltem Qhuinn-nel. Már annyira megszoktam, hogy együtt alszunk.
Épp kinyitottam az ajtót, majd azonnal hátra is ugrottam ijedtemben, ugyanis közvetlenül előttem ott állt ő, valami sötét árnyékkal az arcán és összehúzott szemöldökkel.
- Qhuinn – sóhajtottam fel szívemre szorított kézzel.
- Nem akartalak megijeszteni – mondta mély hangján. Egy fél pillanatig csak néztük egymást, majd szélesebbre tártam az ajtót és arrébb léptem, hogy be tudjon jönni.
- Nagyon sajnálom – tört ki belőlünk egyszerre.
- Mit sajnálsz? – kérdeztem meglepetten. Azt tudtam, én mi mindenért kérek bocsánatot, de ő nem tett semmit…
- Mindent – vágta rá gondterhelten. – Hogy úgy lerohantalak, aztán hogy kiabáltam és minden mást is sajnálok.
- Ugyan, te nem tettél semmi rosszat – léptem oda hozzá, hogy megsimogassam az arcát. – Nekem kell bocsánatot kérnem mindazért, amiket a fejedhez vágtam, és ahogy viselkedtem.
- Maradjunk abban, hogy mindketten hülyék voltunk, jó? – kérdezte egy halvány vigyorral a szája szélén, mire megkönnyebbülten elmosolyodtam.
- Mindketten hülyék voltunk – bólogattam, majd a mellkasához hajtottam a fejem és szorosan átöleltem. Erős karjai azonnal körülöttem voltak, úgy szorítottak magához, hogy azt hittem menten eltöri a bordáimat.
- Hol jártál? – kérdeztem kíváncsian, és felemeltem a fejem, hogy ránézhessek.
- Lementem az edzőterembe – válaszolta, mire érezhetően összerezzentem. – Ne aggódj, nem erőltettem meg magam – mondta azonnal. – Semmit sem tudtam csinálni, mert ott volt V meg Rhage.
- Rád parancsoltak, hogy vigyázz magadra? – kérdeztem találgatva.
- Nem teljesen – nevette el magát. – V közölte velem, hogy ha egy súlyzóhoz is hozzá merek érni, vagy bármi máshoz, használni fogja rajtam azt a bizonyos kezét.
- Ó – emelkedett meg a szemöldököm.
- Bolond lettem volna nem szót fogadni neki! – folytatta jókedvűen. – Nincs kedvem ropogósra sülni.
- Mertem remélni – motyogtam az orrom alatt, majd visszahajtottam a fejem a mellkasára és hallgattam az egyenletes szívdobogását.
Vishous, mint az Őrző fia, örökölt tőle bizonyos különleges képességeket. Ilyen volt például a jövőbe látás, és hogyha akarta, a bal keze felizzott és nem csak egy embert, de egy házat is füstölgő romhalmazzá tudott volna alakítani. Ezért hordott rajta mindig bőrkesztyűt. Nem merte megkockáztatni, hogy bárkihez is hozzáérjen és jobbik esetben véletlenül megpörkölje.
- Költözz be hozzám – szólalt meg Qhuinn hirtelen, mire felkaptam a fejem.
Kerek szemekkel, megdöbbenve bámultam rá azon tűnődve, hogy most jól hallottam-e, amit hallottam. De kedvesem arca arról árulkodott, hogy valóban azt mondta.
- Komolyan gondolod? – kérdeztem.
- Igen – bólintott rá. – És nem a szex miatt, vagy bármi másért – magyarázkodott, mielőtt esetleg téves következtetésre jutottam volna. – Szeretek melletted aludni. Szeretem, mikor a karomban vagy és nem akarok elválni tőled soha többé.
Elmosolyodtam szívhez szóló szavai hallatán, de egy pillanattal később elkomorultam.
- Valamikor haza kell majd mennem – emlékeztettem, mire láthatóan megfeszültek a vonásai.
- Ne gondolj erre! – mondta. – Majd akkor foglalkozunk vele, mikor eljön az ideje. Addig pedig élvezzük ki, hogy együtt lehetünk.
Jó tervnek tűnt és mitagadás, nagyon is szerettem volna összeköltözni vele. Csakhogy előbb még tisztáznunk kellett néhány dolgot.
- Beszéljük meg, ami korábban történt – mondtam megfogadva Marissa tanácsát, miszerint legyek őszinte Qhuinn-nel.
- Rendben – bólintott rá azonnal. – De előbb menjünk haza – villantotta fel csibészes mosolyát, aminek képtelenség volt ellenállni.
- Oké – adtam be a derekam, majd magamra kaptam a köntösömet és összebújva átmentünk a szobájába… A szobánkba.
Miután becsukta mögöttünk az ajtót, mindketten letelepedtünk az ágy szélére, de közel sem olyan bensőségesen, mint azt szerettük volna. Félő volt, hogy ismét elkap bennünket a szenvedély és akkor ugyanoda jutottunk volna, ahol korábban voltunk.
- Azt hiszem, én még nem állok készen a szexre – kezdtem bele a mondókámba pipacsvörösben játszó arccal. – Nem azt mondom, hogy nem akarok veled lenni, csak…
- Csak félsz – mondta ki helyettem, mire bólintottam.
- Igen, félek is és korainak is érzem. Elkapkodott lépésnek – néztem a szemébe, bár minden sejtem tiltakozott ellene, hogy ennyire nyíltan felfedjem az érzéseimet.
- Értem.
- Sajnálom, hogy ilyen nehéz eset vagyok – sóhajtottam fel.
- Nincs miért bocsánatot kérned – simogatta meg az arcomat. – Nálatok, lányoknál ez sokkal nagyobb lépés, mint nálunk, fiúknál. Nem akarlak sürgetni.
- Tudom és ezért hálás is vagyok, de rossz érzés, hogy tudom, miattam szenvedsz.
- Semmi olyan, amit ne bírnék ki – vágta rá komolykodva, majd lassan odahajolt hozzám és lágyan csókolni kezdett. – De tudod úgy is jól érezhetjük magunkat, hogy ténylegesen nem fekszünk le egymással – suttogta a számba, mikor a vágy ismét kezdett elborítani bennünket.
Nagyjából értettem, hogy mire céloz, és bár hiába voltam teljesen tapasztalatlan a szerelem terén, hajlottam rá, hogy lassú lépésekkel, de azért haladjunk előre.
- Oké – egyeztem bele. Tekintetünk összekapcsolódott, miközben a szívem őrült módjára feldübörgött, majd ezúttal én csaptam le az ő szájára és csókoltam egészen kifulladásig.
Bíztam Qhuinnben, ahogy abban is biztos voltam, hogy amennyiben bármit is soknak érzek, egy fél szavamba kerül, és azonnal leállunk. Ez hihetetlen biztonságérzetet nyújtott számomra, éppen ezért mertem lassan lehúzni róla a fekete tapadós pólóját, ami alatt felfedezhettem csodálatos, kemény izmait. Egész teste tökéletes volt, akárcsak aranybarna bőre, amin élvezettel futtattam végig a kezem.
Qhuinn visszafogta magát eközben, épp csak a köntösömet merte levenni rólam és pizsamán keresztül simogatta a hátamat és a derekamat. Tenyere nem siklott le se a fenekemre, se előre a mellemre, csak hagyta, hogy felfedezzem őt és ismerkedjek a közelségével.
Erőt és bátorságot merítettem belőle, így bár remegő kézzel, de biztosan közelítettem a bőrnadrág cipzárjához. Egy pillanatra elhúzódott tőlem, a szemembe nézett, majd féloldalas mosolyra húzta csodás ajkait, és hip-hop kibújt a nadrágjából. Alatta csak egy fekete boxert viselt, ami tökéletesen kiadta merev férfiasságának vonalát.
Volt még bennem egy adag kislányos félelem az elkövetkezőktől, de nem ellenkeztem, mikor körém fonta karjait és az ölébe húzott. Megtartva a súlyomat felmászott az ágy közepére, majd úgy fordított, hogy lábaimmal körbeöleljem a csípőjét.
Éreztem, ahogy vágya lüktetve feszül hozzám, de nem zavart. Sőt! Még jobban belehúztam magam az ölébe, hogy jobban érezzem, miközben hagytam, hogy lágy csókokkal kényeztesse a nyakam érzékeny bőrét.
Kezei lassacskán mozgásba lendültek, előbb csak a combom meztelen bőrén siklott végig, amennyi kilátszott a rövidnadrágos pizsamaalsómból, majd feljebb merészkedett és pólón keresztül alig érve hozzám, megcirógatta a melleimet. Felsóhajtottam az intenzív vágyhullámtól, ami elárasztotta a testemet, amit biztatásnak vehetett, mert a következő pillanatban elkezdte lehúzni rólam a pólót. Ezúttal nem állítottam meg, de nem is tudtam olyan ellazultan várni, hogy félig lemeztelenítsen, mint korábban.
Amint áthúzta a fejemen a felsőt, még mielőtt megnézhetett volna, eltakartam magam a kezemmel. Előrehajoltam, hogy a nyakába rejtsem céklavörösben játszó arcomat.
- Minden rendben? – kérdezte azonnal és finoman simogatni kezdte a hátamat. Ujjai végigsiklottak a gerincem mentén egészen a tarkómig, majd le a fenekemig, de ennél többet nem tett.
- Zavarban vagyok – vallottam be alig hallhatóan.
- Miért? – kérdezte ő is hasonló hangerővel, ami bensőségessé tette a szituációt.
- Mi van, ha nem fogok tetszeni neked? – kérdeztem görcsbe ránduló gyomorral.
Éreztem, amint elmosolyodik. – Kizárt dolog, hogy ne tetszenél – mondta. – Majd’ megőrülök érted.
Jólestek a szavak és hittem is neki, de volt még valami, ami nem hagyott nyugodni és tudtam, soha nem is fog, ha itt és most nem tisztázzuk.
- Sokkal szebb és csinosabb lányokkal voltál együtt, mint amilyen én vagyok – böktem ki óvatosan, mert féltem tőle, hogy ezzel majd vége lesz a romantikus hangulatnak.
Qhuinn teste meg is feszült, mikor megértette mire akarok kilyukadni, majd az állam alá nyúlt és kényszerített, hogy a szemébe nézzek. Kezeim még mindig a mellemen voltak, így nem éreztem magam annyira kiszolgáltatottnak.
- Corie… - ejtette ki a nevemet áhítattal. – Gyönyörű és csinos lányokkal voltam együtt, azt nem tagadom – mondta, mire összerezzentem, amit ő is észrevett, de folytatta tovább. – Csakhogy feleannyira sem kívántam őket, mint most téged. Nem kell látnom téged, akkor is tudom, hogy tökéletes vagy. Sokkal tökéletesebb, mint bárki, akivel korábban együtt voltam. Nem is emlékszem rájuk – vallotta be. – Nem vagyok rá büszke, de így van. Nem érdekeltek csak arra a fél órára, amit együtt töltöttünk, de te érdekelsz. Nem csak a következő percekben, hanem azután is és holnap reggel, amikor felkelünk, és mikor hazajövök a harcból. Szeretlek.
Hálásan rámosolyogtam, amiért elűzte aggodalmaim nagyját, ám hiába kezdtem volna bele egy kislitániába, hogy kifejtsem neki, mit érzek, ezért az egyszerűbb megoldást választottam.
- Én is szeretlek – mondtam ki végre, mire olyan csókot kaptam tőle, hogy még egy hét múlva is beleszédültem, mikor eszembe jutott.
- Kis lépésekkel haladunk, rendben? – kérdezte, miután vége lett és állával a kezem felé bökött, ami még mindig eltakarta meztelenségemet. – Csak szép lassan – suttogta a nyakamba, majd lágyan csókolni kezdte a kulcscsontomat. Onnan áttért a vállamra, majd visszafelé vette az irányt, aztán lefelé. Mikor elérte a kezemet, gyengéden cirógatni kezdett az orrával. Ott éreztem a mellem felső részén a karika piercingjét is, ami az alsó ajkában volt, és ami elvette az eszemet. Hagytam, hogy lassan lecsókolja rólam a kezeimet, és mikor sikerrel járt, ajkai közé vette az egyik mellbimbómat, amitől végképp elvesztem.
Hátrafeszítettem a hátam, míg ő a fenekem alá nyúlva feljebb emelt, hogy még jobban hozzám férjen. Kéjes sóhajokkal feleltem a kényeztetésre. Combjaim között a forró vágyakozás még magasabbra csapott, már alig bírtam elviselni.
- Qhuinn… - sóhajtoztam a nevét megállíthatatlanul. Beletúrtam dús hajába és közelebb húztam magamhoz.
Felemelte a tekintetét, és vad csókban forrtunk össze, miközben kezei vették át a szája korábbi helyét.
- Bízol bennem? – kérdezte két csók között, mire bólintottam, már amennyire képes voltam rá.
- Bízom – ziháltam, majd hagytam, hogy a hátamra fektessen. Kiszabadította magát combjaim béklyójából, és mellém feküdt, továbbra is simogatva és kényeztetve az egész testem.
Nem ijedtem meg, mikor egyik keze lesiklott a combomra, majd lassan a belső oldal felé kezdett kalandozni. Már alig vártam a pillanatot, hogy megérezzem ott, ahol a legjobban szerettem volna. Ruhán keresztül is óriási élmény volt. Felsikoltottam, miközben csípőm önálló életre kelve mozogni kezdett Qhuinn keze alatt, ami ráérősen simogatott továbbra is. De ez már nem volt elég!
- Vedd le rólam, kérlek – fogtam könyörgőre a dolgot, hogy minél előbb közvetlenül is megismerkedhessek a finom ujjakkal.
Qhuinn addigra már letett a lassú tempóról. Megragadta a pizsamám derekát és a bugyimmal együtt lehúzta rólam. Na, ha a melleim felfedésénél zavarban voltam, itt már egyenesen lángra kellett volna lobbannom a forróságtól, ami elborította az arcomat, de nem maradt rá időm, hogy ezzel foglalkozzak. Amint eldobta a feleslegessé vált ruhadarabokat, azonnal rám vetette magát. Szája ismét a mellem cirógatásába kezdett, míg keze visszatért a combjaim közé.
Az első érintéstől elélveztem. A gyönyör felkészületlenül csapott le rám. Minden csepp levegő kiszorult a tüdőmből, hátam megemelkedett, ezáltal még jobban belesimultam Qhuinn csókjaiba, miközben egész testemet remegés rázta. Soha nem éreztem még ehhez hasonlót. Egyszerűen leírhatatlan volt, ahogy Qhuinn kényeztető keze simogatott, míg én szárnyaltam.
Mikor valamennyire alábbhagyott az érzés, Qhuinn felemelte a fejét és lágyan megcsókolt, de nem hagyta abba a simogatást, csak lassított egy kicsit.
- Jól vagy? – kérdezte és csak úgy itta magába kielégült arckifejezésemet.
- Csodálatosan – pihegtem bágyadt mosollyal az arcomon.
- Lesz ez még jobb is – kacsintott rám, és mielőtt még bármit mondhattam volna, csókolni kezdett. Kezei közben ismét intenzívebb ütemre kapcsoltak, minek következményeként ismét gyűlni kezdett bennem a kitörni készülő vágy.
Meglepődtem, mikor egyik ujja utat talált magának a testembe, de izgalmas érzés volt, ezért nem állítottam meg. Lassú ütemben mozgatni kezdte bennem, míg ajkai lesiklottak a nyakamra. Szemfogával megcsipkedte az ütőeremet, mire valami megmagyarázhatatlan érzés kerített hatalmába. Vártam, hogy belém harapjon. De nem tette meg. Helyette gyorsított a tempón, mind a combjaim között, mind a melleim fölött, így rövid időn belül ismét a csúcs közelébe jutottam. Ujjaim görcsösen markoltak a párnába a fejem fölött, ahogy ösztönösen követve a mozdulatait ringattam a csípőmet.
Érzéki hangján suttogott a fülembe, de nem értettem belőle semmit. Csak arra a hihetetlen energiára tudtam koncentrálni, ami bennem gyűlt, és ami egy pillanattal később kitört, elárasztva az egész testem. Olyan mély békességet éreztem, mint még soha és egyszerűen képtelen voltam kinyitni a szemem még azután is, hogy végképp elült a vihar és Qhuinn kedveskedő csókokat hintett a számra.
- Aludj, Kicsim – suttogta, és közelebb húzott magához, miközben nem zavartatva a meztelenségemtől, összegömbölyödtem, akár egy kiscica és mély, megnyugtató álomba merültem.
O*o*o*O
Ha addig azt hitte nehéz helyzetben van, akkor most valóságos veszélyzónába került. Qhuinn nemes egyszerűséggel az őrület határán táncolt, miközben meztelenül vonagló kedvesét nézte, aki egymás után két észveszejtő orgazmust élt át – mindkettőt az ő kezétől -, ami hihetetlen elégedettséggel töltötte el.
Miután Corie-t elnyomta az új élmények okozta fáradtság, Qhuinn-nek nem maradt más választása, mint amilyen gyorsan csak tudott, kijutni a fürdőszobába, amíg még van valami a józan eszéből. Mindazok után ugyanis, ami közöttük történt, még intenzívebbé vált az ösztön, hogy a magáévá tegye a lányt és annyi megjelölő illatot hagyjon a testén - testében -, amennyit csak tud.
De ezt még nem tehette meg! Már az is haladás volt, hogy idáig eljutottak. Esze ágában sem volt tönkretenni, amit eddig elértek, csak azért mert nem képes parancsolni a farkának. Megnyitotta hát a zuhanyt, majd azonnal alá lépett, remélve, hogy a hideg víz majd lejjebb viszi a benne tomboló őrült vágyat, de semmilyen hatással nem volt rá. Még csak meg sem érezte, annyira forró volt az egész teste.
Amint megfogta a férfiasságát, azon nyomban el is élvezett. Nem lepődött meg rajta, alig tudta visszatartani már akkor is, amikor a lánynak segített a gyönyör hullámain lovagolni.
De persze eggyel nem elégedett meg. Lassítás nélkül simogatta magát továbbra is, miközben lelki szemei előtt Corie-t látta, ahogy alatta fekszik. Elképzelte, hogy nem a saját tenyerét pumpálja, hanem a lány puha, selymes és nedves lába közét, miközben kezei a mellén kalandoznak. Egy percen belül jött a második orgazmusa, de még azután is olyan kemény maradt, akár az acél.
Másik kezével nekitámaszkodott a fekete csempének, lehajtotta a fejét és behunyt szemmel folytatta a fantáziálást. Felidézte magában milyen volt megérinteni Corie-t a legérzékenyebb pontján, hogy mennyire vágyott rá, hogy érezze az ízét, majd mikor eszébe jutott, ahogy az ujjával beléhatolt, egész teste megfeszült. Akarta őt! Miközben magja a falra lövellt, azt képzelte, hogy a lányra élvez rá. A hasára, a mellére…
Istenem, újabb és újabb orgazmusok rázták meg a testét, de a vágy, hogy Corie-val legyen, hogy ténylegesen szeretkezzen vele, nem akart csillapulni.
Hányszor kötött ki a fürdőszobában hasonló érzésekkel az elmúlt napokban? Már össze sem tudta számolni. Első este is… A lány békésen aludt mellette, biztonságban érezte magát, és fogalma sem volt róla, hogy Qhuinn mennyire nem bírt másra gondolni, csak a szexre… Az éjszaka kellős közepén azonban, mikor arra ébredt, hogy merev vesszője a lány fenekéhez nyomódik és már elkezdte ütemesen hozzá is dörzsölni magát, megrémült.
Akkor menekült először a zuhanyzóba. És azóta szinte már a második otthonává vált, ahol pillanatnyi megnyugvást kaphatott a következő meredek túra előtt, ahová Corie közelségében jutott. Mocskos gazembernek érezte magát, amiért ezt műveli a lány háta mögött, de ez még klasszisokkal jobb volt, mint szembesíteni azzal, hogy mire vágyik.
Isten tudja hányadik orgazmusa után, mikor már ő maga is úgy érezte, nem bírja tovább, elzárta a vizet és maga köré tekert egy vastag törölközőt. Szüksége volt egy percre, mielőtt visszament volna a szobába, ahol Corie meztelenül aludt a takaró alatt.
Belenézett a széles tükörbe és megérintette a könnycsepptetoválást a bal szeme alatt. Eszébe jutott, hogy nem szabad ember, mert felelősséggel tartozott Johnért és először azóta, hogy kinevezték életőrnek, elszorult emiatt a torka. Corie megérdemelte volna, hogy valaki olyannal legyen, aki teljesen neki tudja szentelni magát. De Qhuinn ezt sohasem tehette meg. Számára John volt az első, és mindig is annak kellett lennie, ha jól akarta végezni a munkáját. Márpedig jó akarta. Nem azért vállalta el, hogy megússza a börtönt. Nem az vezérelte, hogy kibújhasson a büntetés alól, amit Lash megölése okán szabtak volna ki rá, hanem azért, mert szerette a barátját és bármikor újra ölt volt érte.
Lash különben is túlment minden határon, amikor felemlegette mindazt, ami abban a lépcsőházban Johnnal történt. Az, hogy az átváltozása előtt, amikor még képtelen volt megvédeni magát és olyan egyedül volt, akár a kisujja, egy emberi férfi bántalmazta… Qhuinn puszta kézzel is képes lett volna széttépni Lash-t, aki tudomást szerzett róla és feltett szándéka volt világgá kürtölni. Aztán amikor a két fiú egymásnak ugrott, hogy ököllel oldják meg a helyzetet, Qhuinn csak arra tudott gondolni, mit tehetnének, hogy John titka továbbra is titok maradhasson. És akkor a Sors teremtett számára egy lehetőséget.
Vörös köd ereszkedett az agyára, ahogy meglátta, amint Lash a falhoz szorította Johnt és a fiú a rátörő szörnyű emlékek hatására teljesen lefagyott és nem tudott mit tenni, mikor az a nyomorult gazember megpróbálta lehúzni róla a nadrágját… Qhuinnben ott elpattant valami.
És a következő pillanatban már Lash felett állt, aki a padlón feküdt átvágott torokkal.
Megrázta a fejét, hogy visszatérjen a jelenbe. Nem volt épp megfelelő az időpont ahhoz, hogy élete egyik legszörnyűbb tettén filozofáljon, mikor a lelki társa az ajtó mögött aludt.
Corie…
Biztosan tudott arról, ami akkor történt, de egyszer sem hozta szóba a beszélgetéseik alatt. Na, nem mintha Qhuinn annyira fel szerette volna emlegetni a dolgokat, de emiatt csak még jobban szerette a lányt. Ahogy azért is, mert a családjáról sem faggatta soha. Qhuinn persze tudta, hogy nem hallgathatnak róluk a végtelenségig, de azért megpróbálhatta.
Mikor végre megtörölközött és sikeresen rájött, hogy nem vitt be magával másik boxert, cifra káromkodás hagyta el a száját. Nem feküdhetett le Corie mellé meztelenül. Azzal alighanem alaposan lesokkolta volna.
Óvatosan kinyitotta a fürdőszoba ajtaját és kikukkantott, hogy lássa a lány alszik-e még. Szerencséjére aludt. Ugyanott, ugyanabban a pózban, amiben hagyta. Nem mert hosszasan ránézni, mert máris érezte, hogy a vére forrni kezdett, különösen, hogy ezúttal mindketten teljesen meztelenek voltak.
Amilyen gyorsan csak tudott, a gardróbhoz sietett, magára kapta az első alsónadrágot, amelyik a kezébe került és közben jót mulatott magán. Úgy osont a saját szobájában, akár egy betörő és mindezt egy nő miatt.
Akárhogy is nézte, ez kibaszottul szánalmas dolog volt tőle.

18 megjegyzés:

  1. Szia csajszi! :-DD :P Vééégre!Megtört a jég :P Egyszeüen imádtam!! *-* Nagyon örülök,hogy végre történtek ....öhm dolgok :-DD XD :P A békülés is aranyos volt nagyon :-)) Remélem a kövi részben már bele hatolunk a dolgok mélyébe XD :P :$ Kíváncsi vagyok,hogy fog nekik menni!Nagyon tetszett,hogy Qhuinn gyengéd volt és a becézgetés is!Annyira édesek együtt! ^_^ Siess a kövi résszel!!!!!! :P *-* Pusza ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!!!! :D bárcsak már most olvashatnám a kövi részt... de ezért megéti várni :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Zoé!

    Fantasztikus rész volt!Annyira aranyosok együtt és végre megvolt az első "akciójuk" XD Kíváncsi vagyok,hogy innen,hogy fognak tovább menni.
    Várom a következőt!!!
    Puszi Rena

    VálaszTörlés
  4. Hát hello-bello!
    Tudod most éppen keresem a szavakat amivel leírhatnám milyen gondolatok forognak most a fejemben… Aztán rájövök, hogy pontosan tudod milyenek is azok, hisz szánt szándékkal alakítod, így a dolgokat ahogy és pontosan tudod, hogy egy ilyen fejezet után milyen képek lebegnek az ember lánya szeme előtt! XD Quinn JESSZUS ATYAÚRISTEN! Ez a pasi aztán tudja milyen az a békülős „szex” :D Corie aranyos volt, amikor megszeppent egy kis időre, na de a mi Quinnünk érti a dolgát, tudja mit kell mondania ahhoz, hogy az ember arra sem emlékezzen mi a neve ha a közelébe kerül. Iszonyatosan szexivé teszi őt ez a gyengédség ami Corie felé irányul, mert mi pontosan tudjuk, hogy milyen tomboló vágy lappang mögötte, amit mi sem bizonyít jobban, mint az a bizonyos fürdéses jelenet, ami köszönhetően neked azt hiszem örökre belevésődött a fejembe… hm… lehet ennek a pasim annyira nem örülne ha tudná! XD Na, de szokták mondani, amit nem tud az ember az nem is fájhat… Quinnt meg inkább megtartanám magamnak és a köztudottan piszkos fantáziámnak! :D Remélem azért most már megkönyörül Corie és KÉZBE veszi a dolgokat, amiket kézbe kell venni és Q. is fellélegezhet egy kicsit! :D Egyébként a szexet én is korainak tartom… hisz még egy hete sem ismerik egymást és bár manapság percek óta tartó ismeretség is elegendő a testiséghez sokkal finomabb az gyümölcs, amit hagyunk érni a kellő pillanatig!
    Öhm asszem most ennyi, különben is mennem kell kicsit jegelem az agyamat, ugyanis túlságosan is magas hőfokra kapcsolt XD
    Jajjj még mielőtt elfelejtem az egyetlen kérdést, ami fel akartam tenni, a közeljövőben hallunk majd valamit Corie barátairól?
    Ejjj mikor lesz már péntek? XD
    XOXO , P. Sawyer

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hú. Nagyon jó lett, és bocsi, hogy eddig nem írtam, az olvasásra is alig volt időm. Nagyon tetszik a történet, és ezek után majd igyekszem rendszerese kommentelni ;)
    Puszi
    Cherry

    VálaszTörlés
  6. Szia csaj!
    Nagyon tetszett a feji. Eskü már úgy várom mindig a kövi fejit,mint vmi függő :D
    Úgy örülök, hogy végre haladnak vmerre :P
    Qhuinn nagyon édes volt és én azért sajnálom,mert "szenved", nem lehet könnyű neki.
    Remélem Corie nem húzza sokáig,így végre megtörténhet a dolog ;)

    Bár igazándiból mást is nagyon várok és remélem tudod mire gondolok,bár ha nem akkor jelezd és írok róla email-ben :P
    Mondjuk jó lenne ott tartani,de szerintem az még soká lesz.
    Kivi vok azt a részt hogyan is írod le ;)

    Jó okés kissé titokzatos vagyok,de nem akarom lelőni a poént :D

    Jó 7végét.
    Vigyázz magadra.
    Puszi.
    A

    VálaszTörlés
  7. Szia
    Nekem nagyon tetszett és végre meg tört jég,még ha nem is teljesen:)Qhuinn tudja mit kell tenni e ahhoz hogy Corie gátlásai kicsit fel oldódjanak, és ahogy látjuk sikerrel járt:)
    De Qhuinn még mindig szenved sajnos először azt hiszem hogy Corie majd meglepi a fürdőben de azt hiszem erre még várnunk kell remélem nem sokáig:) Kíváncsi vagyok mi lesz itt az első éjszakán???
    Várom a kövit:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia Kedves Zoé!

    HŰŰŰŰŰAZTAMNIDENIT!!!! :)))))))))
    Ez már nagyon ránk fért!!! :)))))
    Féltem, hogy nem tudnak ilyen könnyen kibékülni, de jobban sikerült, mint reméltem! :))))
    Ismét szuper voltál, remek feji volt! Kell ennyi kominál több bizonyíték? És alig 24 óra alatt! Bár az én olvasóim is ilyen lelkesek lennének...! :(

    Szóval nagyon várom, hová alakulnak a dolgok! Igen, P.Sawyer kérdése engem is érdekel: mikor kerülnek képbe a barátai? És az őrző tervei?

    Köszönöm!
    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!

    Ejha, gyerekek, köszönöm szépen ezt a sok komit és szavazatot!!!:D Nem is tudjátok milyen jó érzés látni és olvasni, hogy szeretitek amit csinálok!:D Köszönöm!!!!!!!!:)

    Alexa!:D
    Igen-igen, megtört a jég, de ezzel még nincs minden dolog a helyén. Az igazi bonyodalmak még csak most jönnek majd.:)
    Bele hatolunk a dolgok mélyébe?:D:D Meglátjuk…:D:D:D

    Ismeretlen lány!:D
    Örülök, hogy írtál.:) A kövire is megéri majd várni.:P

    Rena!:D
    Szerintem is aranyosak együtt.:) Corie felszínre hozza Qhuinn eddig ismeretlen oldalát és egyszerűen imádom írni!:D

    P.Sawyer!:D
    Nos azt hiszem igen, tudom milyen képek lebegnek a fejetekben ilyenkor és mitagadás, valóban szánt szándékkal alakítom így a dolgokat!:D:D
    Ez nagyon tetszik: Qhuinn JESSZUS ATYAÚRISTEN! :D:D Igen, valami ilyesmi az én véleményem is.:D:D
    Qhuinm érti a dolgát… Hogy az én drága bétámat idézzem: Ő egy szexkazán.:D:D Nagyon tetszett ez a jelző és illik is rá.:D
    A gyengédség Corie iránt… Ne felejtsd el, hogy ő egy kötődő szerelmes vámpír férfi, és mint olyan, hát előbb végezne saját magával vagy még rosszabbat tenne, minthogy a szeretett nőnek baja essen miatta. És ezt bizony nem szabad félvállról venni az ő esetében sem!:)
    Szerintem se fáj a pasidnak amiről nem tud.:D:D
    „KÉZBE veszi a dolgokat, amiket kézbe kell venni…”:D:D Te vagy a 2. aki ilyesmit javasol… Majd meglátom mit tehetek, bár tény, a következő fejezet már kész van, így sokat nem változtathatok, de majd meglátjuk mennyire éreztél/éreztetek rá az elkövetkező dolgokra.:D
    Néhány fejezeten belül hallani fogtok Corie emberi családjáról és barátairól… Majd megtudod hogyan és mit…:D

    Cherry Queen!:D
    Semmi gond, örülök, hogy itt vagy.:D A komikat mindig szívesen várom, de tudom milyen elfoglalt tud lenni az ember.:) Azért még visszavárlak.:P

    Anikó!:D
    Ismerem az érzést, mert vannak olyan történetek ahol én is úgy várom a folytatást, akár egy függő.:D Nagyon jólesik, hogy ezt mondod.:)
    Háát... Nem könnyű Qhuinn-nek az tény, de a boldogságnak, mint azt tudjuk, ára van. De megéri várni rá…:D
    Ha arra gondolsz, amiről mailben beszélgettünk a múltkor, akkor tudom mire gondolsz, de ha nem, akkor nem tudom.:D:D
    Az a dolog, amiről beszéltük hamarosan elkezdődik… :D
    Ne is lődd le a poént!!!:D Majd mindenki megtud mindent a maga idejében. Te is.:D:D

    Kolett!:D
    Qhuinn-nek annyi tapasztalata van, hogy egy egész focicsapat is elbújhatna mögötte, ha a nőkről van szó.:D:D Naná, hogy tudja mit kell tennie.:D:D
    Az érdekes lett volna, ha meglepi a zuhany alatt. :D Megnézném akkor Qhuinn arcát.:D Ki tudja, talán valamikor sort keríthetnek rá…:D

    Gabriella!:D
    Az FTT könyvekből kiderült számomra, hogy ezek a párok nem tudnak hosszasan haragudni egymásra. Szerencsémre, mert én magam sem akartam, hogy hosszú mosolyszünet legyen közöttük. Akkor szeretem őket a legjobban, mikor együtt vannak.:D
    Igen, én is meglepődtem, hogy ennyi komit kaptam… Azt tapasztaltam, hogy amint a fejezetben 18assá válik a helyzet, az olvasók nem szívesen írnak véleményt róla. De örülök, hogy erre most rácáfoltatok!!:D Tartsátok meg ezt a jó szokásotokat!!:D:P
    P.Sawyer kérdésére válaszoltam, hamarosan lesz szó Corie emberi ismerőseiről, és ha már kérdezted, az Őrző is képbe fog kerülni, de azt nem ígérem meg, hogy mindent el is fog árulni a terveiről. Ő nem az a fajta…:D:D

    Még egyszer nagyon köszönöm mindenkinek!!!!!:D
    Pénteken hozom a következőt.:)
    Addig is jó hétvégét mindenkinek és kellemes hetet.:) Meglátjátok, hamar eltelik az a pár nap.:)

    Puszi, ZoeH

    VálaszTörlés
  10. Helló,
    Nagyon tetszik a stílus, ahogy írsz.Most találtam rá a blogodra és örülök, hogy erről a gazemberről olvashatok, amíg várok a 12. könyvre.
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  11. Szia Annie!:)

    Örülök, hogy itt vagy és hogy tetszik a stílus. Próbálom hozni Wardot, amennyire csak tudom, hogy olyan legyen, ahogy azt a rajongók megszokhatták már, de a sajátom is benne van. Néha túlságosan is.:D
    Qhuinn mint gazember? Abszolút!!:D:D

    Köszönöm, hogy írtál!:)

    Puszi, ZoeH

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Én csak nem rég kezdtem újra olvasni a Valóra vált szeretőt. Na jó... inkább ma, a 2. fejezettől, és annyira tetszett, hogy nem tudtam abbahagyni:$$$$
    Sajna még nem olvastam a könyvet, de elhatároztam, hogy azt a részt, amelyikben Quinn és Blay csókolóznak nem fogom elolvasni, mert már nem tudom, és nem nagyon szeretném Quinnt más mellé képzelni. Ő már Corieé:))
    Na szóval a lényeg annyi, hogy IMÁDOM! Siess a kövivel, jó? O.O

    Puszi!
    Isa:))))

    VálaszTörlés
  13. Szia Isa!:)

    Örülök, hogy visszatértél.:D
    Az a könyv, amiben fellebben a fátyol a fiúk érzéseiről a 6. kötet, a Megváltott szerető. De ne hagyd ki, ha elkezded a könyveket olvasni, hidd el, nem olyan rossz az.:D
    Én magam is nagy Qhuinn-Blay fan vagyok és bár én alkottam meg Corie-t, imádom őt és tudom, hogy ebben a történetben tökéletes társa lehetne Qhuinn-nek, az eredetiben el nem tudnám képzelni mással Qhuinnt, mint Blayjel!:D Alig várom, hogy összejöjjenek!! Ők ketten összetartoznak, én csak belekavartam ebbe most...:D

    A kövi jön pénteken.:)

    Puszi, ZoeH

    VálaszTörlés
  14. Szia Zoe! :)
    Hűha! Nagyon jó történet:OO A szálakat pontosan fűzöd át, nem hagysz sablonos mondatokat és ez tetszik. :) Mikor megláttam az oldalra kirakott rajzokat, tátva maradt a szám, de tök komolyan! És én még azt hittem, van tehetségem a rajzhoz! Gratulálok! Ez csak azt bizonyítja, hogy nem csupán írásból, hanem rajzolásból is igazán tehetséges vagy.:]Az alaptörténet tetszik, a szereplők, mindent összevetve szimpatikusak.;) Várom a következő fejezetet, remélem, akkor már bővebben ki tudom fejteni a véleményem, ugyanis még kissé ismerkedem a sztorival.:$$
    Puszi: niiki

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Én csak pár napja találtam rá a blogodra, és először a két, már befejezett történeteddel kezdtem. Mindkettő nagyon tetszett, a saját történetednél különösen sajnáltam, hogy vége lett, úgy olvastam volna még :)
    Na de aztán belevetettem magam ebbe, mivel hasonlóképp odavagyok Ward-ért és az egész FTT-ért, az előző történeteidből pedig kiderült, hogy nagyon jól írsz. És hát azt kell mondjam IMÁDOM :D
    Az eredeti sztoriban én is drukkolok a Qhuinn-Blay párosnak, de itt most jó olvasni Corie-ról. Jó, hogy meg tudják beszélni a dolgokat és már alig várom, hogy "lássam" hogyan alakul a kapcsolatuk.
    Szóval csak így tovább, mert nagyon jól írsz!
    Puszi: Rita

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!

    Niiki!:D
    Köszönöm, örülök, hogy tetszik a törim!:D
    Örülök, hogy tetszenek a rajzaim is, de abszolút kezdő rajzoló vagyok! És ami azt illeti abból nem is sok tehetség szorult belém, de hobbi szintre elég.:D
    Lassan mindenre fény derül ezt megígérem, de ha valami nem világos, akkor nyugodtan kérdezz/kérdezzetek, szívesen válaszolok!:D

    Rita!:D
    Nagyon örülök és köszönöm, hogy elolvastad a másik két törimet is!!:D El se tudom mondani mennyire jól esik ezt hallani!:D
    Köszönöm, örülök, hogy tetszik ahogy írok!:)
    Na, Qhuinn-Blay rajongó vagy? Máris kedvellek.:P:D

    Pénteken jön a következő.:)

    Puszi, ZoeH

    VálaszTörlés
  17. Sziaa.
    Sajnos még csak most tudtam elolvasni a történeted, de nagyon tetszett. Mint nagy FTT rajongó imádom azt amit írsz :D És persze a nagy kedvencem Qhuinn és Blay az eredeti könyvben még ha ez furcsán is hangzik. Itt viszont imádom, hogy Qhuinn Corie-vel van együtt olyan jó őket így látni. Egyszerűen imádom magát a történetet ahogy felépül az egész. Annyira várom már a következő fejezetet.
    Siess vele! :)
    Puszi
    Beky

    VálaszTörlés
  18. Szia!

    Semmi gond, örülök, hogy tetszett.:)
    Annak meg még inkább, hogy rajongó vagy és szereted azt is, amit én csinálok!:D
    Egyáltalán nem hangzik furcsán! Szerinted miért Qhuinn a főszereplőm? Mert ő a totális kedvenc nálam!!:D Meg persze Blay is.:P
    De mivel az ő történetük meg lesz írva... gondoltam írjunk mást.:D

    A kövi mindjárt fent lesz.:)

    Köszi, hogy írtál!:D
    Puszi, ZoeH

    VálaszTörlés