Szeretném felhívni minden idetévedő figyelmét, hogy a történet 18-as besorolás alatt áll, mind az erotika, mind a trágár kifejezések miatt.
Aki ismeri a testvériség világát, az nagyon jól tudja mindezt!:P

Ez ne szegje kedvét senkinek, olvassatok és komizzatok.:P Köszi!:)

2012. július 7., szombat

Meglepi!XD

Na sziasztok!:D


Mivel többen is említettétek, hogy szeretnétek dupla fejezetet és mivel  ma jó napom van, mert ma vagyok 22 éves, hát hihetetlenül-ultra-szuper módon rendes leszek és hozok nektek egy kis ízelítőt a következő fejezetből...:D
Nem sokat, túlzásba azért nem esünk, épp csak annyit, hogy lássátok milyen rendi is tudok lenni.:P:P

"A fürdőszobából kihallatszott a vízcsobogás, amitől a pulzusom azonnal az egekbe szökött és félretéve minden gondomat, benyitottam.
Balszerencsémre Qhuinn éppen akkor zárta el a vizet és lépett ki a zuhanykabinból.
- A francba – vigyorgott rám. – Nem tudtál volna pár perccel korábban jönni?
- Sajnos nem – vágtam rá és nem foglalkozva vele, hogy csurom vizes, odamentem hozzá és szorosan hozzábújtam. – El voltam foglalva.
- Ez nem kifogás – kuncogta, majd az állam alá nyúlt, hogy meg tudjon csókolni."

Na, ennyi is lett volna... Jöv héten megkapjátok a többit...:P

Puszi, ZoeH

17 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon boldog születésnapot!!
    Köszönjük a kis ízelítőt már tűkön ülve várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  2. Ennyi?!?! :O Na ez aztán gonosz volt :) Na de nincs harag, hogy is lehetne...
    El tudom képzelni, hogy mennyire jó a mai napod :D Én is kedden töltöttem a 22-t, szuper volt :D Na de ez most nem is lényeg...
    Nagyon Boldog Szülinapot!!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Boldog Szülinapoooot! :D :D
    Húgom is ma ünnepli :P
    Óh, köszönjük e a kicsit, már alig várjuk az összes többit.:))

    VálaszTörlés
  4. Boldog Szülinapot!Nagyon várom a következőt!

    VálaszTörlés
  5. Köszi az ízelítőt, nagyon várom a fejezetet!
    Boldog szülinapot! :))))

    VálaszTörlés
  6. Kedves Zoe!
    Boldog, boldog, boldog szuletes napot, kivanom, hogy legyen meg, sok ilyen szep napod, lalalala lala..... :)

    VálaszTörlés
  7. Boldog születésnapot. :) Igaz kevés volt ez az ízelítő de pont elég ahhoz hogy már borzasztóan várjuk a kövi fejezetet.
    Még egyszer nagyon boldog szülinapot. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Boldog születésnapot!
    Nelli

    VálaszTörlés
  9. Hm ez kínzás:)
    Boldog szülinapot:)

    VálaszTörlés
  10. Boldog szülinapot!Remélem hamar felrakod a folytatást..

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen mindenkinek!!!:D:D:D
    Pénteken hozom a következőt!!:):)
    Puszi, ZoeH

    VálaszTörlés
  12. Szia Zoé!Boldogságos születésnapot! :-)) Ezt a kis ízelítőt pedig kszönjük,bár ez azért csöppet gonosz volt! XD Nah jó nem is kicsit!Ezután már aludni sem fogok tudni! -_- :-DD Tudom én és a perverz fantáziám dehát ez van! XD :P Mikor lesz mááár péntek???!!!! Jó sokára!Tisztára mint egy óvodás XD :-DD Pusza Alexa

    VálaszTörlés
  13. Szia csajszi :)
    Sok boldog születésnapot kívánok :)

    Az ízelítőt nagyon köszönjük,de ugye tudod,hogy gonosz vagy?! :P
    Nem éri ám,főleg hogy így is alig várjuk a köviket ;)

    Siess azért vele :)

    Remélem a 7végéd jól telt és volt ünneplés ;)

    További szép napot.
    Puszi.
    A

    VálaszTörlés
  14. Nagyon köszönöm Alexa és Anikó!:)
    Puszi, ZoeH

    VálaszTörlés
  15. Kedves Zoe!

    Most nagyon pipa vagyok...
    Olyan + kiadasokba vertam magam miattad, ami nagyon nemhiányzott...
    Annyire tetszett a torteneted idaig, hogy ismet bemereszkedtem egy könyvesboltba, ahol megkerestem az ihletet adó sorozatot. Az elso kotetet 6 óra alatt befaltam, most a masodikat olvasom....
    es majd meg orulok, hogy a kajapenzt mar megint konyvre koltottem raadasul ez 1 nagyon sok reszes a sorozat, ugyhogy egy darabig ehezni fogunk, mert nem birom ki hogy ne vegyemmeg a tobbit is.
    Imádlak es utállak ezért egyszerre.... de azért a lelkem szárnyal, meg ha a gyomrom korog is :))
    nagyon várom a totrteneted folytatasat :))))))))) legalabb ez enyhiti kinjaim, ugyhogy hosszu legyen az a fejezet, ahogy igerted .)

    VálaszTörlés
  16. Amugy ma van a szulinapom, ugyhogy johet az extra extra hosszu resz :)

    VálaszTörlés
  17. Szia Bulika!:)

    Hát-hát... Sajnálom, hogy ennyire ellenállhatatlanok az FTT könyvek, de ha ez vigasztal, a helyedben én is ezt csinálnám! Kinek kell a kaja, ha olvashat a fiúkról??:D:D:D

    Utólag is nagyon, de nagyon boldog születésnapot!!!!!!!!:)

    Puszi, ZoeH

    VálaszTörlés