Szeretném felhívni minden idetévedő figyelmét, hogy a történet 18-as besorolás alatt áll, mind az erotika, mind a trágár kifejezések miatt.
Aki ismeri a testvériség világát, az nagyon jól tudja mindezt!:P

Ez ne szegje kedvét senkinek, olvassatok és komizzatok.:P Köszi!:)

2012. augusztus 16., csütörtök

Rossz hír!:(


Sziasztok!

Sajnálatos módon ezúttal rossz hírrel jövök.
Előre nem látható okok miatt kénytelen vagyok a heti frisst két hétre áttenni, ugyanis hamarosan kifogyunk az előre megírt fejezeteimből és sajnos nem tudom megmondani, hogy mikor lesz időm újat írni, tényleg semmi időm nincs.:S
Ezt ti is láthattátok, hiszen a komikra is jó pár napos késésekkel tudok csak válaszolni sajnos.:S:S
A munkám is nagyon lefoglal és a magánéletemben is változások álltak be, így teljesen el vagyok havazva…:S:S
Remélem, megértitek, és azért az olvasóim maradtok, mert nem szeretném abbahagyni a történetet, főleg nem most, mikor a közepén vagyunk, de nem tudom még hogyan is lesz…:S:S

Tehát mostantól kéthetente lesz friss, pénteken. A következőt augusztus 24-én hozom.

Előre is köszönöm a megértést!

Puszi, ZoeH
 

6 megjegyzés:

  1. Kedves Zoe!
    Nagyon sajnálom, hogy gondjaid vannak. Azt meg pláne sajnálom, hogy azok után, hogy a történeteden felizgulva megvettem az összes FTT könyvet, melyet képletesen ugyan, de szó szerint befaltam :) bár a család kicsit éhezett a nagy kiadás miatt, a lelkem csillapítása a történeteddel csak 2 hetente lesz lehetséges. Az viszont egészen biztos, hogy nagy szeretettel és türelemmel fogom várni az új részeket. Eddig minden írásod nagyon szerettem, így ezt is nagyon élvezem. Korábban beszéltünk arról, hogy a történetedhez nem szükséges az eredeti történetet elolvasni. Nos ez valóban így van, de bevallom, mióta olvastam a könyveket, sokkal nagyobb élvezettel olvasom a te történetedet, ráadásul sokkal inkább megértek mindent, és kevésbé veszek el a sok szereplő között. Megsúgom, hogy nekem Blay az egyik kedvencem. Én nagyon örülnék, ha még több szerepe lenne a történetben -könyv a könyvben-, vagy a következő "szerető" róla szólhatna. Talán ez utóbbi megoldásnak örülnék a legjobban .)

    VálaszTörlés
  2. Szia.!
    Sajnálom, hogy gondok akadtak, reméljük, hogy minél hamarabb rendbe jön minden. :)
    Természetes dolog, hogy maradnak az olvasók, hiszen várjuk a történet folytatását. :)
    Sok sikert az íráshoz, és nyugi, rendbe jönnek a dolgok.

    VálaszTörlés
  3. Szia Zoé!Nagyon sajnálom,hogy gondjaid adódtak,de hidd el minden rendbe jön majd!Amiatt pedig ne aggódj,hogy elhagnak az olvasóid mert nem fognak!Én is maradok türelmes és hűséges olvasód és nagon várom a következő fejezetet! :-)Úgyhogy nyugodtan rendezd a dolgaidat és ne aggódj! ;-) Jó hétvégét!És szép hetet neked!Puszi Alexa

    VálaszTörlés
  4. Kedves Zoe!

    Ha valaki, akkor én nagyon át tudom érezni a problémádat, mivel én is hasonlóakkal küzdök, ami sajnos az írás rovására megy! :(((
    Remélem, hamarosan megoldódnak a gondjaid!

    PUSZI: Gabriella

    VálaszTörlés
  5. Kedves Zoé!

    Nagyon tetszik az oldalad, most találtam rá és egy éjszaka elolvastam a történeted:))
    Remélem nem hagyod abba főleg most, mikor egy lényeges ponthoz értél! Inkább rakj fel ritkábban fejezeteket, mint soha:))
    Kitartás és nagyon várom a folytatást!

    Puszi: Gigi

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Nagyon köszönöm, hogy ilyen megértőek vagytok!
    Nem könnyű ez számomra, hiszen mióta blogolok, mindig pénteken hoztam a fejezeteket és nem jó érzés, hogy ezen változtatnom kellett, de valóban úgy áll a helyzet, hogy ha folytatom a heti egy frisst, akkor pár héten belül fejezet nélkül maradunk.:S:S
    Megpróbálok időt szakítani az írásra, hogy ne kelljen abbahagynom, hiszen nem szeretnék nektek sem csalódást okozni és én magam sem szeretném befejezetlenül hagyni Corie és Qhuinn történetét!!

    Még egyszer nagyon köszönöm a türelmet és a megértést!:)

    Puszi,
    ZoeH

    VálaszTörlés