Szeretném felhívni minden idetévedő figyelmét, hogy a történet 18-as besorolás alatt áll, mind az erotika, mind a trágár kifejezések miatt.
Aki ismeri a testvériség világát, az nagyon jól tudja mindezt!:P

Ez ne szegje kedvét senkinek, olvassatok és komizzatok.:P Köszi!:)

2012. április 25., szerda

Közérdemű:D


Sziasztok!:)

Péntekem, mikor megnyitottam ezt a blogot, kicsit el voltam csúszva a Kirándulás a pokolba törim lezárása és ennek a törinek a kezdete miatt, így elfelejtettem megemlíteni néhány fontos dolgot a Valóra vált szeretővel kapcsolatban.
Fölösleges újra elmondanom mekkora rajongója vagyok a könyvsorozatnak, éppen ezért az összes eddig megjelent kötetet legalább ezerszer olvastam már!:D:D
Azok, akik szintén olvasták a könyveket, észre fognak venni néhány olyan dolgot, ami nálam másképp történik/történt. Gondolok itt például arra, hogy ez a történet a Megbosszult szerető című könyv után játszódik, ám nálam nem úgy lett vége a könyvnek, mint eredetileg. Nálam nem rabolták el Xhext! Ez a későbbiekben igencsak fontos lesz.:D
Valamint Qhuinn szülei és testvérei is élnek még ebben a történetben, nem úgy, mint az eredetiben! Ennek is megvan az oka…:)
Ezzel a két példával csak azt szerettem volna tudatni, hogyha olvasás közben olyasmivel találkoznátok, amire esetleg nem úgy emlékeztek az eredeti könyvekből, azon ne lepődjetek meg – és lehetőleg ne kezdjetek velem „ordítani”, hogy az márpedig nem úgy volt. :D Higgyétek el, én is pontosan tudom, hogy mi hogyan történt eredetileg.:)

És még egy dolog mára. Kiteszek egy szavazást oldalra arról, hogy kinek melyik testvér a kedvence. Nagyon kíváncsi vagyok rá!:P
Persze ez egyelőre azoknak szól, akik olvasták az FTT könyveket. A többiek pedig majd később csatlakozhatnak és kifejthetik véleményüket.:)

Puszi, ZoeH

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése