Szeretném felhívni minden idetévedő figyelmét, hogy a történet 18-as besorolás alatt áll, mind az erotika, mind a trágár kifejezések miatt.
Aki ismeri a testvériség világát, az nagyon jól tudja mindezt!:P

Ez ne szegje kedvét senkinek, olvassatok és komizzatok.:P Köszi!:)

2015. december 9., szerda

Az árnyékok!!!XD

Sziasztok!

Örömteli hírrel jövök - bár még nem a friss fejezettel, de az is hamarosan érkezik. :)
Hétfőn délután végre megérkezett hozzám is a csoda, amiről az Ulpius csődje után azt hittem sosem fog megvalósulni.
Egyszerűen gyönyörű, élvezetes, imádnivaló és nem lehet betelni vele!!! :D
Imádom Trezt, iAmet, a testvérekről meg már ne is beszéljünk, úgy hiányoztak már nekem, hogy azt el sem tudom mondani! :D
De végre itt vannak és remélem minél előbb a kezünkben lehet a folytatás is, ami ezúttal újra Rhage könyve lesz. :)
Addig is visszafojtott lélegzettel számolom a napokat! :D

/És persze az irodában is velem van, nehogy már otthon maradjon! :P/


Millió puszi mindenkinek és jó olvasást, élvezzétek ki Trezék könyvét! :D

ZoeH

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hasonló lelkesedéssel vagyok, mint te :D Két éjszaka alatt kiolvastam a könyvet, és egyszerűen imádom, mint mindig. :D Bár a végén volt egy kis sírás részemről :( Bár ebből is látszik, hogy az írónő nagyon jó :D Na és, hogy Rhage jön legközelebb az külön extázis, mert mindig is ő volt az egyik kedvenc párom Mary-vel :) Náluk talán csak Phury-t és Cormia-t kedvelem jobban :) Közben végigolvastam a te sztoridat is, és nagyon-nagyon tetszik :) Gratulálok hozzá :D Végre volt egy kis időm ilyesmikre :D Mondjuk egy picit szégyenlem magam, mert így a saját kis sztorim nem haladt :/
    Puszi, Drus

    VálaszTörlés
  2. Szia Drusilla! :)

    Ne is mond, faltam a szavakat, le sem bírtam tenni. :D Az egyik legjobb könyv szerintem a sorozatban. :)
    Én is nagyon várom Rhage és Mary könyvét, bár be kell vallanom, az ő első könyvük annyira nekem nem lett a kedvencem, ahogy Phury és Cormia könyve sem. Nálam még mindig Z és Bella, Butch és Marissa és Rehv és Ehlena könyve áll az első helyen. :)
    De izgatottan várom a következőt és mindettől függetlenül örülök, hogy Rhage-ék törije folytatódik. :)

    Köszönöm, hogy elolvastad a történetemet, és külön köszönet amiért még tetszett is. :D

    Ne érezd magad emiatt rosszul, néha kell egy kis nézőpontváltás, hogy az írás gördülékenyebben menjen a továbbiakban. :)

    Puszi,
    ZoeH

    VálaszTörlés