Szeretném felhívni minden idetévedő figyelmét, hogy a történet 18-as besorolás alatt áll, mind az erotika, mind a trágár kifejezések miatt.
Aki ismeri a testvériség világát, az nagyon jól tudja mindezt!:P

Ez ne szegje kedvét senkinek, olvassatok és komizzatok.:P Köszi!:)

2015. november 8., vasárnap

Jó hír! XD



Sziasztok!

Fenomenálisan és őrületesen jó hírt hozok – végre!
Elkapott valami ihlet őrület, ezért örömmel jelenthetem, hogy hamarosan érkezik a következő fejezet. Már Brikinél van, amint végez vele, már rakom is fel, hogy olvashassátok.
Úgy néz ki az azutáni folytatásra sem kell ezúttal olyan sokat várni, és ha az ihlet-idő-energia kombó kitart, hamarosan a végére érünk Corie és Qhuinn kalandjainak.
Egyik szemem sír, a másik örül ennek hírnek. :D

Kitartást nektek a hétre, nincs már sok hátra és ismét itt a hétvége. ;)

Puszi,
ZoeH

3 megjegyzés:

  1. Már alig várom *-* Remélem, minél előbb fent lesz :D

    VálaszTörlés
  2. Uuuhhff.. én is így vagyok ezzel :C habár nem nagyon szoktam kommentelni (szerintem még soha), de végig követtem a történeted. Én is egyetértek ezzel az "egyik szemem sír, a másik örül" dologgal, nagyon izgatott vagyok mi lesz a vége, viszont elszomorít, hogy az egyik kedvenc blogom mindjárt a végéhez ér. Nagyon örülök, hogy elkapott az ihlet, remélem minnél hamarabb fent lesz:D
    XxLilla

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok, aranyosak vagytok!! :D

    VálaszTörlés