Szeretném felhívni minden idetévedő figyelmét, hogy a történet 18-as besorolás alatt áll, mind az erotika, mind a trágár kifejezések miatt.
Aki ismeri a testvériség világát, az nagyon jól tudja mindezt!:P

Ez ne szegje kedvét senkinek, olvassatok és komizzatok.:P Köszi!:)

2012. december 11., kedd

Újjászületett szerető



Sziasztok!

Fenomenálisan és őrületesen és elmondhatatlanul jó hírem van!!!:D:D
A mai, iszonyúan szörnyen induló napon, mely a végére valóságos csodává vált, megérkezett hozzám az Újjászületett szerető című J.R.Ward könyv, amire már olyan régóta várok, hogy annak idejét sem tudom.:D:D
De nem baj!!
Megérte várni, mert végre itt van a kezemben ez a szépség – benne egy névre szóló dedikálással Lukács Andreától, akinek a fordítást köszönhetjük. :):):)

Tuti, hogy aludni nem fogok ma éjjel, de valahogy ezt egy cseppet sem bánom.:D:D

Puszi és jó olvasást mindenkinek, akinek már megvan!:):)
ZoeH

ui.: Ha kiolvastátok, dobjatok egy komit, hogy hogy tetszett! Főleg Qhuinn és Blay kapcsolatának alakulása... :P

5 megjegyzés:

  1. Szia csajszi :)
    Ugye tudod,h most nagyon irigyellek ám :P
    Majd írd le hogy tetszett,amint sikerül elolvasnom én is megírom :)

    Szép napot.
    Szió.
    A

    VálaszTörlés
  2. Szia Zoe!

    Hmmm, én is irigy vagyok ám! Addig halogattam a rendelést, míg Andreáéknál elfogyott a könyv, így csak később tudnának küldeni! :/ Nem baj, idővel én is "élvezkedhetek"! Most egyébként is olyan sűrűek a napjaim, hogy nem lenne rá időm, sem energiám, és annál nagyobb szenvedés nincs! :)))
    Jó szórakozást!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zoe!
    Haragszom rád.. haragszom rád, mert függővé tettél. FTT függő lettem. Természetesen elolvastam az új részt is.. imádtam....
    Majd a 10. kötet után elolvastam a te történetedet egybe :)
    majd megint nem bírtam magammal, és elkezdtem az első kötetet ismét... befaltam pár óra alatt... most a 2. kötetet falom megint ... azt hiszem szép karácsonyom lesz, olyan klassz vámpíros....

    Nekem nagy kedvencem Blay... nagyon nagyon boldoggá tennél, ha róla is írnál egy külön történetet .....
    Álom álom édes álom....
    remélem Te vagy Ward írtok róla is egy igazán megható szép mesét... Ez a Saxtonos történet nem az igazi....
    Bevallom, a te történeted nekem most jobban tetszik kicsit, hogy Qhuinn megtalálta a párját és nem Blay és Qhuinn örlődik a be nem teljesült szerelemben.....
    Nagyon kellemes ünnepeket kívánok neked, mnekünk olvasóknak pedig ízt kívánom, hogy szép történetet írj nekünk a következő részekbe
    Nagyon várom januárban a folytatást

    VálaszTörlés
  4. Kedves Bulika! :)

    Ha ezért valaki megharagszik, hát büszkén vállalom!:):)
    Nagyon örülök neki, hogy ennyire megszeretted az FTT-t, hiszen én is imádom!!!!
    Mindne könyvet elolvastam leglaább ezerszer már, idézni tudnék belőlük.:D:D:D

    Blayről külön kötet... Még nem jutott eszembe, de majd meglátjuk... :D:D:D
    Ward már megírta, leglaábbis akéziratot Qhuinn és Blay könyvéről, ha minden igaz márciusban jelenik meg az USA-ban. :):)
    Neked is Kellemes Ünnepeket!!:):)

    Puszi,
    ZoeH

    VálaszTörlés