Szeretném felhívni minden idetévedő figyelmét, hogy a történet 18-as besorolás alatt áll, mind az erotika, mind a trágár kifejezések miatt.
Aki ismeri a testvériség világát, az nagyon jól tudja mindezt!:P

Ez ne szegje kedvét senkinek, olvassatok és komizzatok.:P Köszi!:)

2017. október 12., csütörtök

Életjel :)

Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, amiket kapok tőletek!
Eltűntem egy jó ideje már, és sajnos nem önszántamból, mert, ahogy korábban is írtam, sok minden összejött. :(
Az egészségem nem a legjobb, ha kilábalok az egyik krízisből, általában jön a következő, és mellette még a munka, meg a magánélet… Szóval sok!

De reménykedem benne, hogy lassacskán helyrejönnek a dolgok az életemben és sikerül befejeznem ezt a történetet. Sőt, rengeteg új ötletem is van, következő történetek, amiket mindenképpen szeretnék megírni, mert ha hiszitek, ha nem, iszonyúan hiányzik az írás. Annyira a részem lett pár év alatt, mint a levegővétel, és most, hogy se időm, se energiám rá, nem érzem magam teljesnek.
De nem adom fel, az nem én vagyok! :)
Megyek és küzdök tovább, és egyszer célba fogok érni.

Addig is nagyon szépen köszönöm nektek, hogy vagytok, kitartotok és szeretitek az írásomat. :)

Millió puszi,

Zoe Henderson

3 megjegyzés:

  1. Végre ugye lesz új FTT fanfic?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon imádtam ezt a történetet isXD
    Szerintem töltsed fel a WATTPADRA,nagyon jó.

    VálaszTörlés
  3. Gyógyulj Zoe minél hamarabb mert szerintem sok mindenki vár rád és az új történeteidre ;)

    VálaszTörlés