Szeretném felhívni minden idetévedő figyelmét, hogy a történet 18-as besorolás alatt áll, mind az erotika, mind a trágár kifejezések miatt.
Aki ismeri a testvériség világát, az nagyon jól tudja mindezt!:P

Ez ne szegje kedvét senkinek, olvassatok és komizzatok.:P Köszi!:)

2014. február 9., vasárnap

Kérnék egy szívességet! :)

Sziasztok!

Bocsii mindenkitől, de ez még nem a friss.
Ezúttal egy hatalmas szívességet kérnék tőletek, ami nagyon, de nagyon sokat jelentene számomra! :)
Arról lenne szó, hogy az FTT könyvek mellett nagy kedvencem a Vámpírakadémia könyvsorozat is, amiből ugye most készítettek filmet és 4 db VIP belépőt lehet nyerni a Cinema City Arénába, valamint a moziban ki lesz téve a győztes plakát a filmek közé és ezen kívül még a Popcorn Poszter Extra magazinban is meg fog jelenni. Ehhez nem kellett mást tennem, mint szerkeszteni egy plakátot, amit meg is tettem, fel is került a Big-Bang Média Kft. facebook oldalára. Az nyer, aki a legtöbb lájkot kapja, és nagy szükségem lenne rátok ebben!!!! :)
Tehát arra kérnélek titeket, hogy szánjátok rám azt a pár pillanatot és lájkoljátok az általam készített plakátot. Akinek tetszik azért, akinek nem, az pedig azért.:D:D

Az alábbi linken megtaláljátok a képet és örök hálám fog üldözni mindenkit aki segít!


/Ha bármi probléma van, nem tudjátok megnyitni a képet, kérlek, szóljatok! /
Egyébként erről a képről van szó:





Hovatovább, ha nyerek, cserébe felajánlom, hogy kérhettek tőlem valamit. Lehet szó FTT rajzról, szerkesztett képről, de akár egy bizonyos dologról, amit olvasnátok a Valóra vált szeretőkkel kapcsolatban és írjam meg egy novella formájában, vagy az elkövetkező fejezetekbe beleszőve. Próbálok majd minden kérést teljesíteni, méghozzá rövid időn belül. :)
Ehhez még azt kérném, hogy vagy itt hozzászólásban írjátok meg azt a nevet, amivel lájkoltatok, valamint a kérést, vagy küldhettek e-mail is, ha azt szeretnétek, az erycsaxd@gmail.com címre.

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!!! :)

Puszi,
ZoeH

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Lájkoltam a képet, azért mert Tetszik :))) Sok sikert, drukkolok neked.

    Ui: Ja, és a lényeg, bámulatos jól írsz, olvasom folyton a Qhuinn-es regényed. Nagyon szeretem. Látszik, és olvasás közben is átjön, hogy szeretettel íród, megfontoltan, átéléssel, ügyesen vezetve a szálakat. Imádok olvasni, a FTT a kedvenc sorozatom, leírhatatlanul imádom, Ward nagyon nagy koponya, megismételhetetlen tehetség, de nagyon tetszik, hogy te próbálsz a nyomdokaiba lépni, és a te fantázia világodat felénk is kimutatni. Ez nagyon bámulatos, és fáradtságos, tudom mert ln is szoktam írni, sokat és tudom milyen az amikor nincs ihlet és görcsölsz, hogy mégis valamit papírra vess. :) De annak ellenére is, hogy nem mindig tudod frissíteni, és nem mindig kommentelek ellátogatok hozzád, és olvaslak....:)) Remélem kapunk még tőled sok-sok részt ebből a fantasztikus világból. Hajrá, hajrá
    Üdv redpunky

    VálaszTörlés
  2. Szia Redpunky! :)

    Nagyon szépen köszönöm, hogy lájkoltad, annak pedig nagyon örülök, hogy tetszik is a plakátom! :)

    Köszönöm azt is, hogy olvasod a történetemet és hogy szereted is! Nagyon jólesik ezt hallani! :)
    Igen, szeretem írni, még akkor is, ha mostanában nem úgy megy, mit régen. :)
    Ward egy művész, én csak így szoktam emlegetni. :D:D
    Igen, eléggé frusztráló, amikor tudom, hogy rég volt friss, várjátok, de mégsem megy. :( Valószínűleg emiatt csak még nehezebben megy, de nem tudok nem görcsölni rajta sajnos. De, és ez itt a lényeg, lassan haladunk az igaz, de biztosan. :D
    Még egyszer köszönöm szépen a szavazatot is és azt is, hogy olvasol! :)

    Puszi,
    ZoeH

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én is lájkoltam a képet és remélem nyerni fogsz. Nekem nagyon tetszett. Ami az írásodat illeti nagyon tetszik. Azon kevés történetek közé sorolom amit szívesen olvastam, és várom a folytatását.csak így tovább!
    Üdv kitty

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nem tudom, hogy láttad-e, de ha nem, én szeretnék először gratulálni! Merthogy a szerencsés nyertes nem más, mint te!! GRATULÁLOK! :))

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Kitty! :)
    Nagyon köszönöm a lájkot és azt is, hogy szereted a történetemet. :):)

    Yesaya! :)
    Láttam már, de nagyon szépen köszönöm!!!!!! :)

    Puszi, ZoeH

    VálaszTörlés