Szeretném felhívni minden idetévedő figyelmét, hogy a történet 18-as besorolás alatt áll, mind az erotika, mind a trágár kifejezések miatt.
Aki ismeri a testvériség világát, az nagyon jól tudja mindezt!:P

Ez ne szegje kedvét senkinek, olvassatok és komizzatok.:P Köszi!:)

2013. október 11., péntek

Végre szeretők!!! :D

Sziasztok!

Sajnos a következő fejezetre még várni kell, de van egy hihetetlenül jó hírem, amit feltétlenül meg kell osztanom veletek! :D
Előrendeltem a Végre szeretők című FTT könyvet, ami várhatóan November közepén fog megjelenni - bár én csak akkor hiszem el, ha tényleg a kezemben lesz! :D
Ha valaki nem tudná - bár kétlem, hogy lenne itt bárki is -, Qhuinn és Blay szerelmének kiteljesedéséről fog szólni, amire már olyan régóta várok, hogy idejét se tudom! :D
De abban egészen biztos vagyok, hogy amint a kezembe kerül össze-vissza fogom ölelgetni és puszilgatni, mint valami totális zakkant, de nem érdekel, már most IMÁDOM!!!!!!!! <3

Szép estét és kellemes hétvégét mindenkinek!! :)

Puszi,
ZoeH

ui.: A következő fejezet készül, de nem tudom pontosan mikor tudom hozni. Köszönöm a türelmeteket és a kitartásotokat!! :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örülök a hírnek, hogy már nemsokára olvashatjuk a legújabb Ward könyvet magyarul, de sajnálattal olvasom, hogy az új fejezet még nincs kész. Az előző két részben felcsigáztad az érdeklődést, és most várunk és várunk, és várunk... türelmetlenül.:)
    További jó munkát kívánok!

    Üdvözlettel:


    Marietta

    VálaszTörlés
  2. Szia Marietta!

    Hidd el kérlek, írok amikor csak tudok, de nem vagyok könnyű helyzetben sajnos. :S
    Nem mondom, tudnék frissíteni 2 hetente, ahogy eddig, de akkor egy összecsapott élvezhetetlen fejezetet adnék ki a kezemből, azt pedig szerintem ti sem szeretnétek, ahogy én sem!:S
    Sajnos már nem olyan könnyű az életem, mint pár hónappal ezelőtt volt, de reménykedem a változásban, addig pedig próbálom kihozni a mostból a legtöbbet, amit tudok.:)

    Puszi,
    ZoeH

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Huh én is mr alig várom :)
    Természetesen még 1 hónappal ezelőtt azt hittem jövőre lesz,mert mindenhol ezt olvastam. Szal eléggé meglepődtem mikor kiderült, hogy idén és már nem is kell sokat várnom rá :)
    Én is már nagyon régóta várok erre és szerintem nem te leszel az egyetlen aki ölelgetni fog 1 könyvet ;)

    Szép napot.
    Puszi.
    A

    VálaszTörlés
  4. Szia Zoe!
    Én is nagyon várom már könyvet kíváncsi vagyok mit tartogat nekünk még Ward :)
    Sajnálom h még nincs kész a fejezet de remélem h hamar kielégíted a kíváncsiságunkat és megtudjuk h kié a baba.
    Puszi Fancsó

    VálaszTörlés