Szeretném felhívni minden idetévedő figyelmét, hogy a történet 18-as besorolás alatt áll, mind az erotika, mind a trágár kifejezések miatt.
Aki ismeri a testvériség világát, az nagyon jól tudja mindezt!:P

Ez ne szegje kedvét senkinek, olvassatok és komizzatok.:P Köszi!:)

2013. szeptember 23., hétfő

Felemás hírek!

Sziasztok!

Van két jó és van egy rossz hírem.
Kezdeném a jókkal, úgyis valahogy így jönnek egymás után...

Szóval elkészült a következő fejezet - most mondhatjátok, hogy végre valahára. :) Már a bétámnál, Brikinél van, ha minden igaz a hétvégére el is készül a javítással - ha mégsem, nem ér őt szidni, nem az ő hibája! :D

A másik jó hír, ami összekapcsolódik a rosszal pedig a következő: tele vagyok tervekkel és ihlettel, a folytatást illetően, de az én áldásos munkámnak és a család kedves támogatásának köszönhetően arra sincs időm, hogy meghaljak. :/
Fogalmam sincs mikor tudok újra billentyűzetet ragadni, de amint időm engedi - és persze a környezetem, azonnal belevetem magam a folytatásba. :)
Nagyon szépen köszönöm az eddigi és ezutáni türelmeteket is!!! :)

A fejezet tehát hamarosan érkezik, utána pedig reméljük a legjobbakat! :)

Puszi és szép hetet mindenkinek,
Zoe Henderson

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én tegnap kezdtem neki a blogodnak. Mára sikerült beérjelek, vagyis végigolvasnom amit eddig közzétettél. Szeretem Wardot és szerintem nagyon jól folytattad. Nagyon eltaláltad, hogy milyen arányban keverd a romantikát, az erotikát és a kalandot. Neekem tetszik!:)
    Kíváncsi vagyok miért akadt ki Qhuinn a terhesség miatt. Ha átsegítette felét a termékeny periódusán - és nem morfiummal-, akkor ezzel számolnia kellett. Ott volt előtte Z és Bella példája is. Érdekelne miért hagytad ki a történetből Laylát, hisz Wardnál ő szolgálta ki a fiúkat. Phury visszaköltözött a kastélyba, vagy csak alkalomszerűen jár bevetésre?
    Na úgy nagyjából ennyi kérdésem volt. Izagtottan várom a folytatást.
    Csak így tovább!

    Üdvözlettel:

    Marietta

    VálaszTörlés
  2. Szia Zoe!
    Örülök neki h megoldódtak a gondjaid és hamarosab olvashatjuk a várva várt fejezetett.
    Ha ennyit kibírtunk akkor már 1 vagy 2 hét már igazán nem számít :)
    Puszi Fancsó

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Marietta! :)
    Hűhaa, le a kalappal előtted, hogy ilyen gyorsan végigolvastad az eddigi fejezeteket. :)
    Nagyon jólesik ezt hallani! :D
    Nem vagyok Ward, de próbálkozom. :P
    Qhuinn kifakadása ki fog derülni, ígérem. :D
    Layla nem volt nekem túlságosan szimpatikus, azért hagytam ki. :/ Az Újjászületett szeretőben kedveltem meg, de addigra már Amalya volt az a kiválasztott nálam, aki kiszolgálta a fiúkat.:)
    Phuryt sem kedvelem, ezért nem nagyon szerepel nálam és megmondom őszintén hajlamos vagyok elfelejtkezni róla, hogy ő is a világon van. :D
    De nem költözött vissza a kastélyba, fent maradt a hegyekben a kiválasztottakkal. :)
    Ha van még kérdésed, szívesen válaszolok. :)

    Fancsó!:)
    Nem oldódtak meg teljesen, de talán már alakulnak a dolgok. :)
    Köszönöm szépen a kitartást! :)

    Puszi,
    ZoeH

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Köszönöm, hogy ilyen gyorsan válaszoltál. Laylával nekem nem volt gondom, de igazán én is az Újjászületett szeretőben szerettem meg én is. Phury, hát őhozzá nekem sem sikerült túl közel kerülnöm, de a Beavatásban olvasottak után egy kicsit megkedveltem. Mondjuk mindig is Rhage volt a kedvencem, utána pedig Zsadist. Szerintem Z sokat "szelídült", Ward azt írta, hogy már a szeme sem fekete, ez nálad nem jött le igazán.
    Ma fejeztem be a Farkas hercegnőjét. Le a kalappal előtted!!! Ezt is nagyon jól megírtad. Először nagyon furcsa volt az ftt felfokozott érzékisége után a Twilight szelíden romantikus világa, de annyira visszaadta az eredeti hangulatát, hogy csak tudatosítanom kellett magamban, hogy ez egy másik világ és már faltam is. Ami nem tetszett az az volt, ahogyan az elején Edward viselkedett. Aztán végiggondoltam, hogy nálad ugye kimaradt a Napfogyatkozásban létrejövő összecsiszolódás Jacobbal, és Edward csak egy veszélyes farkaskölyköt lát benne, aki ráadásul a múltkor még Bellába volt szerelmes, de mégis rossz volt ilyennek látni Edwardot. Szerencsére a végére helyrehoztad. A kedvenc részem, - és szerintem sokan vannak így ezzel az olvasóid közül, - az, amelyiket Jake szemszögéből írtad. Az, hogy mennyire szereti Kendiet, az önfeláldozása, a humoros rész Emmettel és végül a beszélgetés Edwarddal. Szóval a 40. fejezet viszi a pálmát, bár én mindig is jobban szerettem a fiúk szemszögéből írt blogokat (pl. Midnight Sun folytatások, Kiss of Lily vagy a Csak Ő), illetve blogrészeket. Nagyon jó ötlet volt az elmék összekapcsolása Kendra és Jacob között, különösen a 18 karikás résznél tetszett, és az, hogy így Kendie le tudja fedni Jake gondolatait az apja elől. A dupla bevésődés egy kicsit furcsa volt, de jól megoldottad. Írtad, hogy lenne esetleg folytatás vagy előzmény a bolghoz. Ha lehet és még eszedbe jut néha, én a folytatást olvasnám szívesebben, esetleg egy kicsit több Edward Bella szerepléssel.
    Nemsokára nekifogok a Kirándulás a pokolba blogodnak is, leginkább azért, mert amit eddig olvastam tőled az nagyon tetszett.
    Különben egy dolog miatt "mérges" vagyok rád. Eddig nagyon vártam a legújabb Ward regény fordítását, de most már, hogy a pokolba drukkoljak tiszta szívvel Blaynek amikor tudom, hogy Qhuinnek ott lehetne Corie is?
    Köszönöm az eddigieket, és további jó munkát!

    Üdvözlettel:
    Marietta

    VálaszTörlés
  5. Szia Marietta! :)

    Igazán nincs mit, válaszolok, amint tudok. :)
    Igen, tudom, hogy Z sokat fejlődött emberileg és már nem olyan vad, mint volt, de én nagyon szerettem azokat a részeket, amikor még "gonosz" volt. :D Azért is maradtam inkább ennél a megközelítésnél. :)

    Hűűha, A farkas hercegnőjével is végeztél? Nem vagy semmi! :D
    Nagyon jólesik, hogy ennyire tetszik neked a munkám. :)
    Hát igen, a két töri között van egy kis különbség, Kendie sokkal gyerekesebb és szelídebb lelkű, mint Corie bármikor is volt. :)
    Bizony, Edward nem kedveli Jake-et, mert kiamaradt az Eclipse, és valamiért csak így tudtam elképzelni a reakcióját, hiszen a lányáról van szó.:)
    Igen, a 40. fejezetet én is nagyon szerettem, alig vártam, hogy írhassam, mert már a töri elején tudtam, hogy ez fog történni. :D
    Az elmék összekapcsolása csak úgy jött, szerettem volna valami különöset, amitől más lesz a történet, nem olyan, mint a többi fanfic.
    Folytatás vagy előzmény? Hát igen, néha azért még eszembe jut, csak fogalmam sincs mikor tudnám megírni bármelyiket is. Az előzményben sok lenne az Edward-Bella rész, hiszen még Kendie születése előtt kezdődne, csak épp ez a baj, mert nem nagyon kedvelem őket, mindig is Jake-párti voltam. :D De majd meglátom hogyan és mikor sikerül megvalósítanom. :)

    Még a Kirándulás a pokolba sztorimat is el akarod olvasni?? :D Hűhaa... Hihetetlen vagy, de komolyan! :D

    Hidd el, amint a kezedben lesz az új FTT könyv, el is fogod felejteni Corie-t és csak az lesz benned, hogy hajrá Blay!! :D

    Köszönöm szépen, hogy ennyire szereted a történeteimet!! :D

    Üdv,
    ZoeH

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)
    Remélem nem igaz,DE muszáj volt így összekutyulni?! :P
    Amúgy jó lett a fejezet,tettszett! :) Csak így tovább,már hiányzott ezt olvasni,mert közben nem volt netem! :( Sok sikert a kövi fejihez és remélem hamar fogod hozni! :)
    Puszi Niki

    VálaszTörlés