Szeretném felhívni minden idetévedő figyelmét, hogy a történet 18-as besorolás alatt áll, mind az erotika, mind a trágár kifejezések miatt.
Aki ismeri a testvériség világát, az nagyon jól tudja mindezt!:P

Ez ne szegje kedvét senkinek, olvassatok és komizzatok.:P Köszi!:)

2013. június 30., vasárnap

Fontos!!!



Sziasztok!

Előre nem látható okok miatt sajnos nem tudok hozni egy ideig fejezeteket. Nem tudom megmondani meddig, de annyit ígérhetek, hogy mindenképpen be fogom fejezni ezt a történetet!
Tudom, hogy nem a legjobbkor hagyom abba, még ha ideiglenesen is, mert most kezdett igencsak beindulni a történet, de sajnos nem tudok mást csinálni.
Az is lehet, hogy ha változik valamit a helyzet, akkor két hét múlva már érkezik a következő, de az is lehet, hogy csak egy hónap múlva. Nem tudom. :(
Nagyon, de nagyon sajnálom tényleg, és amint tudom, hozom a folytatást!!!
Megértéseteket és türelmeteket előre is köszönöm és elmondhatatlanul hálás leszek érte, ha így is az olvasóim maradtok, és a folytatásnál majd láthatlak titeket a komik vagy a szavazatok alapján.

Üdv,
Zoe Henderson

8 megjegyzés:

  1. Szia! Zoe
    Persze ez termeszetes hogy megertem.En ettol meg nem "elmenni" az oldalrol.Tovabbra is olvasni fogom es turelemmel varom a folytatast.Remelem sikerul megoldani ami tortent,a tortenet miatt is de inkabb hogy minden rendben legyen veled.
    Puszi :)
    Huseges olvasod,VampHanna. ♥

    VálaszTörlés
  2. Szia Zoe!
    Semmi baj nincsen belőle! Èn sem fogok elmenni az oldalról emiatt a kis szünet miatt. Szerintem mindenki türelmesen kivárja amíg megoldódnak a dolgok! Remélem minden rendben lesz! :)
    Puszi Fancsó <3

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Köszönöm szépen, nagyon jólesik ezt olvasni!!:)

    Puszi,
    ZoeH

    VálaszTörlés
  4. szia. semmi baj. majd lesz valahogy.... ;) természetesen nem fogok elmenni. ;) :) pusz: márti

    VálaszTörlés
  5. Szia Zoé!
    Tudom hogy mindenki ezzel nyúz de mikor lesz friss?
    Kíváncsi vagyok h mi lesz a kedvenc főszereplőinkkel.
    Puszi Fancsó

    VálaszTörlés
  6. Sziaaaaaaaaaa! Én is remelem megoldodnak a dolgok es minden rendben lesz es persze varom az uj fejit!

    VálaszTörlés
  7. Szia ! Alig két nap alatt végig olvastam az összes részt amit írtál ! Nagyon tetszerr igaza Ward-os a sítlusod csak gartulálni tudok hozzá. A munkahelyemen mikor csak egy kicsi időm is van már a blogodon van a szemem és olvasom Corie és Quinn történetét. Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz Blay és Cornelia között ( bár személy szerint bízom benne, hogy Corie nem csalja meg a parancsolóját ) egy szó mint száz nagy várom a folytatást. Örülnék ha priviben is rám írnál. Kíváncsi vagyok a csodás írónőre :)

    Én is alig várom a következő fejezetet !!!! Puszi Tánya

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Köszönöm a türelmet és hogy kitartotok mellettem! :))

    Szia Tánya, az e-mail címem erycsaxd@gmail.com. Írj nyugodtan, én is szívesen megismernélek téged. :)

    VálaszTörlés